upc-karneval-350-210.jpgVe společnosti UPC probíhá restrukturalizace a technická modernizace klientského centra. Ta spočívá v plném převzetí všech služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalé společnosti Karneval.

Tyto změny mají přechodný záporný vliv na možnost přijímat příchozí telefonické hovory. Společnost se proto omlouvá těm volajícím zákazníkům, kterým vznikly v souvislosti s kapacitními možnostmi klientského centra jakékoliv obtíže.

„Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů s veřejností.

Problémy s kontaktováním klientského centra by měly během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu bude instalována nová telefonní centrála s více jak 4násobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů.