t-mobile__350x210_.jpgVe čtvrtek večer o tom informovala televize Nova. Podle operátora za to může chyba v systému.

"Došlo k technické chybě a jejím vlivem se posunula desetinná čárka o dvě místa. Tento případ se dotkl asi stovky zákazníků," potvrdila mluvčí T-Mobilu Jitka Pajurková.

"Samou radostí jsem začala volat svým známým, s nimiž jsem dlouho nemluvila. Volala jsem také do Holandska," řekla televizi Nova paní Jindra, které operátor dobil kredit o 20 tisíc Kč. Po jednom dni však přišla od operátora sms zpráva, že bonus byl 200 korun, a nikoliv 20 tisíc Kč.

Dále čtěte

Tisícové kredity nyní operátor ruší a provolané peníze si bez náhrady strhne. Technická chyba ho ale podle Novy může přijít draho. Zatímco podle Pajurkové se jedná o takzvané bezdůvodné obohacení a zákazník si nemůže peníze nechat, názor zástupce Sdružení pro ochranu spotřebitelů Jana Mišurce je jiný. "V případě, že by na základě uvedení v omyl byla provolána vyšší částka, může poškozená žádat od společnosti T-Mobile, aby tuto částku anulovala," řekl Mišurec.

Poškozená paní Jindra provolala kvůli této chybě operátora navíc 600 korun a chystá se podle televize u T-Mobilu skončit. Operátor slíbil, že příště zavádění informačních služeb přes sms zprávy lépe prověří.