t-mobile__350x210_.jpgPodle obchodního ředitele T-Mobilu Miroslava Rakowského mobily v tuzemských firmách zdomácněly a jejich rozšíření je bezmála stoprocentní. Naopak rozšíření pevných linek ve firemním segmentu neustále klesá a nyní se pohybuje kolem 57 procent.

"I přesto existují oblasti, pro něž některé podniky raději využívají klasické pevné sítě. Ať už se jedná o vnitrofiremní komunikaci, širokopásmové připojení k internetu nebo například o linky zákaznické podpory," dodal Rakowski.

Komplexní nabídku pevných a mobilních služeb poskytuje v současnosti firmám i domácnostem Telefónica O2. Vodafone přišel s nabídkou pevného připojení k internetu ke svým mobilním službám pro firmy loni. Nyní je následuje i T-Mobile.

Čtěte také

Ten bude nabízet řešení určené především velkým firmám pod označením ProfiNet. V jeho rámci mohou být vnitrofiremní hlasové a datové okruhy napojeny přes  pobočkovou ústřednu a další aktivní prvky přímo do sítě T-Mobile. Zaměstnanci tak získají bezpečný přistup k podnikovým serverům a aplikacím ze svých mobilů či notebooků i v terénu.

Všechna mobilní i pevná firemní telefonní čísla mohou být navíc zařazena do virtuální privátní sítě, v jejímž rámci lze volat za výhodnější ceny či využívat zrychlené volby. Rozsah služeb a cena se bude odvíjet od požadavků zákazníka.