mp3-ucho-350-210.jpgMySpace Music bude získávat peníze z reklamy, stahování hudby a zvonění na mobilní telefony a prodeje lístků na koncerty a dalšího zboží.

MySpace spolupracuje s nahrávacími společnostmi Universal Music Group, Sony BMG Music Entertainment a Warner Music Group. Hudební společnost EMI Group, která je čtvrtou největší nahrávací společností na světě, se projektu nezúčastní.

MySpace se tak připojila k firmám jako Amazon.com, Wal-Mart a dalším podnikům, které se snaží útočit na dominantní postavení obchodu iTunes společnosti Apple v internetové hudbě. Finanční podrobnosti nové dohody MySpace nezveřejnil.

Na budování hudebních serverů financovaných převážně reklamou pracují také další společnosti. Nahrávací firmy je podporují, protože od nich dostávají licenční poplatky a protože doufají, že tak spotřebitelům zjednoduší přístup k hudebním novinkám, což by v konečném důsledku mohlo podpořit jejich prodej.