Facebook o víkendu spustil novou verzi profilových stránek uživatelů, a to v přímém přenosu v pořad 60 minut na americké stanici CBS. Nová verze profilu, kterou Facebook uživatelům postupně nabízí po přihlášení, sází ve větší míře na aktuální fotografie a neustálé zobrazování důležitých informací. Profilu každého uživatele nově dominují fotografie. Kromě aktuálního obrázku, který si uživatel sám nastavuje stránka s profilem ukazuje vždy pět aktuálních fotografií, na kterých je konkrétní uživatel označený.

V rámci nového vzhledu profilové stránky Facebook znovu vybízí k vyplnění detailů, jako je zaměstnavatel, vzdělání nebo aktuální projekty, na kterých uživatel pracuje. Facebook pro jistotu připomíná, že doplněním informací nedojde ke změně nastavení soukromí, takže doplněné detaily nebudou automaticky veřejné. Doplněné informace ale budou moci použít zadavatelé reklamy, nový design navíc dává větší prostor i samotným reklamám.